Zásady řešení sporů

Všechny stížnosti pocházející od klientů a kontroverzní situace posuzuje.Parimatch Společnost velmi vážně a jsou řešeny mimořádně spravedlivě a včas.

Řešení sporů ve společnosti Parimatch v Česko.

V souladu s politikou společnosti pro řešení problémů se tento postup vyznačuje následujícími zvláštnostmi:

  1. Pokud chce Klient zpochybnit rozhodnutí o své stížnosti učiněné Společností, je možné se obrátit na Tým zákaznické podpory podáním oficiální stížnosti kdykoli do 10 dnů od data vzniku stížnosti, jak je uvedeno v Obchodních podmínkách Společnosti.Při podávání přímé stížnosti Týmu zákaznické podpory musí Klient jasně a jednoznačně uvést svou totožnost a všechny související údaje, které vedly ke stížnosti.
  2. Tým zákaznické podpory slibuje, že do 30 dnů od podání stížnosti poskytne klientovi vyčerpávající odpověď na jeho problém. Nicméně to může trvat déle, pokud je problém komplikovaný a tým zákaznické podpory musí provést důkladné šetření. Kromě toho se 30denní lhůta prodlužuje, dokud nebudou poskytnuty všechny požadované informace v případech, kdy řešení závisí na poskytnutí dalších informací ze strany Klienta.
  3. Veškeré telefonní hovory, e-maily a korespondence mezi klientem a společností jsou nahrávány a/nebo monitorovány společností, aby byla zaručena ochrana klienta a nejvyšší kvalita péče o klienta.
  4. Pokud mnoho zdrojů uvádí u stejné události protichůdné výsledky, přičemž každý z nich obsahuje zjevné chyby, má společnost při určování výsledků a vypořádání sázek poslední slovo. V případech, kdy existují neshody a neexistuje žádné předchozí rozhodnutí, rozhoduje s konečnou platností rovněž Společnost.
  5. Společnost si vyhrazuje právo uchovávat veškeré informace a osobní údaje o stížnosti klienta v rozsahu, který je nezbytný nebo povolený zákonem. Jak je uvedeno v Zásadách ochrany osobních údajů, Klient je oprávněn nahlížet do osobních údajů, které Společnost uchovává.
  6. Pouze v případech, kdy se klient domnívá, že společnost porušuje licenci, může se obrátit na komisaře (Curacao licensing). Případné spory týkající se výplat, pozastavených účtů, zpoždění, nefunkčních služeb a dalších problémů je třeba řešit přímo se Společností.
  7. V případě, že chce klient podat stížnost komisaři, může tak učinit zasláním e-mailu na oficiální e-mailovou adresu regulátora. Je nutné, aby si klient ověřil licenci společnosti kliknutím na nápis Curacao ve spodní části domovské stránky webu, kde jsou uvedeny kontaktní údaje regulátora.

Aktualizováno: